Friday, May 31, 2013

ETUDE HOUSE PRECIOUS MINERAL BB CREAM BRIGHT FIT.

Hello beauties.

Beralih ke rangkaian Etude House, brand ini  mengeluarkan pelbagai pilihan yang agak berbaloi untuk anda mencuba. Selain daripada mempunyai beberapa pilihan tone warna yang boleh dipilih mengikut kesesuaian warna kulit anda, ia juga mampu dimiliki oleh anda kerana harganya yang berpatutan.




Kali ini, BB Cream World akan promote salah satu produk dari rangkaian atau brand Etude House, iaitu Etude House Precious Mineral BB Cream Bright Fit. Hanya dari nama produk itu sendiri, kita dah dapat menilai bukan, produk ini mempunyai pelbagai kelebihan untuk kulit anda.



Dikeluarkan dengan pilihan 4 tones warna, anda boleh memilih dengan mengikut kesesuaian kulit anda menerusi gambar rajah di atas. Tone warna yang sedemikian, akan membolehkan anda membuat pilihan dengan lebih bijak. Untuk kulit Melayu, adalah better menggunakan code W13 Natural Beige.

ETUDE HOUSE PRECIOUS MINERAL BB CREAM BRIGHT FIT (60g)


UV Protection : SPF 30, PA++


Price : RM 90*

*Excluding Postage.
RM6 WM/RM9 EM


Setiap produk BB Cream sudah semestinya mempunya pelbagai kelebihannya masing-masing, begitu juga dengan Precious Mineral BB Cream Bright Fit ini. Ianya mempunyai fungsi mencerah dan anti-wrinkle serta anti-darkening. Sudah pasti kita inginkan kulit yang sempurna bukan? :)






Inginkan kulit yang sempurna seperti artis Korea? Jom beli BB Cream terbaik daripada Korea ini juga. 


Grab yours now!!! 


To order :

Contact Our Agent :





No comments: